4. okt 2012 20:35
ežoj je napisal/a: |
Vendy, čemu prepričevanje, saj sama veš, da nimaš prav. Tudi morala in etika sta tako kot zvestoba in lojalnost prvenstveno mentalni koncept ( in to nas ločuje od živali ) 1. V vseh zgodovinskih obdobjih, od antike prek srednjeg veka do današnjih dni, so bila obdobja, ko je morala bila na psu, in moderan je bil tak in drugačen razvrat 2. Tudi v takih časih, to ni bil splošen koncept družbe, kajti v nemorali, nezvestobi, prevarah in kaj je še takšnih čednosti ni možno vzgajat nove državljane, ki bojo prevzeli vodenje družbe, za to je potrebna trdna familija zvesta tradicionalnim vrednotam ( ki se mimgrede niso spremenile še od antičnih časov ) 3. Nobena tvoja lingvistična bravura ne more tega spremeniti, kajti gre za ( skor bogokletno ) absolutne vrednote. Lahko se na glavo postaviš ti in vsa vesoljna kulinarika ( no, po rimljankinem le polovica ), prešuštvo in nezvestoba so moralno vredni obsojanja 4. Pika. Ni razumevanja za taka dejanja. ( še ena pika ). Ni olajševalnih okoliščin in tak osebek mora stem živeti kakor ve in zna. Pa da se razumemo: ne zagovarjam ustrajanje v kakršni koli ( nemogoči ) zvezi. Gre le za etično rešitev problema, lahko gresta sporazumno ali kako drugače narazen 5. |
Tudi v siceršnjih tvojih, ampak še posebej pa v tem zapisu, ežoj, imaš toliko golo logičnih brc, strelov, udarcev, metov in prdcev v prazno, da ne morem mimo.
1) Zvestoba = lojalnost, nobeno od tega pa ni etičen koncept (pač pa v večini primerov le težnja po varnosti ali ugodnu, ki ju zvestoba nudi). Poleg tega nas to ne ločuje od živali, saj so tudi živali zveste.
2) "Razvrat" obstaja vedno, kajti definiran je kot nekaj nemoralnega; z drugimi besedami, kjer je luč, je tudi senca. To, da ti nekaj smatraš za razvrat in nekaj za moralo, je izdelano stališče. Iz tvojega pisanja ni razbrati, da priznavaš enakovrednost vsaj še kakemu drugemu stališču (nikakor pa se seveda ne sme a priori privzeti enakovrednosti vseh in vsakršnih stališč, kakor je danes razširjeno zmotno prepričanje).
3) Ha, ha. V antiki je bilo toliko (v skladu s tedanjo moralo povsem sprejemljive!) homoseksualnosti, pedofilije, promiskuitete in "razvrata", da bi te kljub tvojim z ocvrtimi ribami z majonezo utrjenim ožiljem po mojem takoj kap, če bi se za en dan znašel v togi ali tuniki Opravičujem se za osebno zbadljivko.
4) Prešuštvo in nezvestoba sta moralno vsekakor vredni obsojanja. Stvar se zalomi pri definiciji prešuštva in nezvestobe: poligamija med mormoni, homoseksualnost med Indijci (po pripovedovanju popotnikov po Indiji) ipd.
5) Kaj točno naj bi pomenil ta stavek, če ne relativizacije vsega, kar si prej napisal?