8. dec 2009 13:42
Cimetovka, a vidiš, tako se vedno v gledališkem procesu zaplete.
Pa v kakšnem drugem tudi. Je pač veliko zahtevkov, za katere se potem vidi, če se dajo ali pa ne dajo realizirati. Nos na snežaku, ki ga najprej nosi človek, potem se pa ta nos ukrade....to, kakorkoli obračaš, ne more biti en-te-isti rekvizit. Če ne bo nedvoumno fiksiran na človeka, bo padel dol ob prvem koraku in bo šla dramaturgija preč, če pa bo fiksiran, se ga v nadaljevanju ne bo dalo ukrasti. Skratka, ali eno ali drugo, obojega se ne da.
V gledališkem procesu se pri takih stvareh potem išče neka tretja pot. In jo boste morali tudi vi. Še najlažja varianta je, da se gib, s katerim se vzame nos s snežaka, spremeni. Tipo, ne potegneš nosa k sebi, temveč najprej malo k sebi, nato silovito gor in je pač nos ukraden (pri tem manevru člvoek v snežaku malo miži in je stvar rešena). Druga varianta je npr to, da se naredi ena koreografija s snežakom, tako da snežak malo pleše in se ga malo vrti in potem se obrne od publike, se sname nos in potem se pač kot ukraden nos privleče kak drug nos, ki ga je imel drug karakter medtem v žepu.
Vendelina jr.