Spoštovani obiskovalci
Obrtniškega dela na kulinarika.net je konec Spletni projekt kulinarika.net smo v petek prodali velikemu investitorju, ki ga zaenkrat zaradi varnosti pogodbe ne moremo razkriti.
Za uporabnike bo vse ostalo enako, s tem da tudi urednik ostajam jaz. Ampak zgolj kot zaposleni pri novem lastniku in sicer leto dni. Ta bo sicer imel škarje in platno, da bo vodil spletne strani, a dogovorili smo se, da:
1. Se ne zlorablja naslovov uporabnikov. Edino v primeru marketinga tega podjetja, v ta namen se sme uporabiti vcelotno bazo naslovov. Naj vas to ne jezi, ker sem za prodajo baze dobil posebej honorar!
2. Plus paket ostane še 1 leto od tega dne naprej, kasneje pa se ga ukine (investitor ima dovolj denarja, da ne potrebuje takega načina zbiranja sredstev). Če se bo plus paket ukinil prej (kar je tudi možnost) prosim da ne tožite mene osebno, ker nimam nič s tem.
3. Jernej Pečjak še 1 leto ostane urednik, nato predamo tudi uredniški del. Ne skrbite, podjetje ima več kot dovolj znanja da vodi projekt naprej, predvsem pa denarja. In vedeti morate, da denar prej ali slej vse požre.
4. Kaj se bo s projektom zgodilo čez več kot leto dni, ne morem zagotoviti. Velika podjetja imajo svojo logiko razmišljanja, predvsem pa ustvarjanje dobička. Odkupili so ne zaradi sentimentalnosti, pač pa zato, ker v projektu vidijo denar. Ampak v končnem smislu se vse združuje in brez tega smo kot zamašek v oceanu in ne moremo preživeti.
5. Grafična podoba se bo 100% spremenila, ker ima podjetje svojega dizajnerja, ki prisega na sodobne smernice (zaobljeni robovi kvadratov, veliko Flasha ipd.) Bojan se tako že z jutrijšnjim dnem poslavlja. Vem, da nekaterim to ne bo všeč, ampak za takšne denarje je bilo treba skleniti tudi kakšen kompromis. Velika firma ni postala velika zaradi sentimentalnosti.
6. Moja malenkost se 10 let ne sme ukvarjati s hrano in kulinariko na internetu. Ta klavzula zagotavlja, da podjetju ne speljem obiskovalce in postavim konkurenčni portal.
7. Na tehnične probleme ne bom več odgovarjal po ZS ali emailu, ampak bodo za to narejeni posebni kanali. Kar pomeni, da boste pisali na temu namenjen email, operaterji in moderatorji pa ga bodo posredovali ustreznim službam. Zaenkrat bom ustrezna služba le jaz sam, ampak velikim podjetjem ni v navadi, da bi lahko uporabniki komunicirali kar z urednikom. Kvari ugled. Upam, da boste razumeli.
8. Kulinarična Srečanja zdaj ne bodo več problem, ker bo prostor, hrano, glasbo in vse krilo podjetje. V zameno se boste edino dogovorili, da imate vsi majice z njihovim logotipom in da vsaj enkrat na pikniku pojete njihovo himno. G. direktor podjetja bo prišel na vsak piknik, pomembno bo le, da je dostop za njegov veliki Mercedez. Kakšna hosta najbrž odpade. Druženje bo tudi posneto s strani njihovih profi snemalcev in vsak od vas bo lahko kupil filmček po posebni ceni z 10% rabata za udeležence. Izpogajal sem si da CD ne bo stal več kot 20 EURO, kar se mi zdi res ugodno.
Mislim, da se strinjate, da gremo vsi na bolje. Tako jaz kot tudi vi, dragi uporabniki. Časi malih družinskih biznisov so s turbokapitalizmom mimo in treba se je prilagoditi spremembam. Če se vam bo v kakšnem trenutku zdelo, da je slabše, prisluhnite lastniku kulinarika.net. Vam bo že znal povedati da je bolje, saj ima oddelek, ki je namenjen izključno trženju (in seveda je kulinarika.net le ena postranska zadeva zanje).
Toliko za zdaj. In srečno!
Jernej - Urednik Kulinarične Slovenije