16. mar 2007 9:09
Katka lopatka
še lani se spomnim, da naročila kar nekaj časa niso zaključili, ko je bilo dobavljeno. tako sem tudi neke zadeve za novo leto dobila februarja; pa nisem komplicirala. Sedaj pa ti po določenem času pošljejo obvestilo, zakaj zadeve še nisi prejel. vse skupaj spremljam na spletu in vidim, kdaj je zadeva zaključena. Prvo naročilo obleke iz februarja je bilo konec februarja ZAKLJUČENO, nedobavljeni artikli pač označeni z nedobavljivo; sem preverila; tega ne bodo več pošiljali. Zato sem naročila še enkrat in za živi štos naročila popolnoma enako obleko!
Včeraj se poslala ogorčeno sporočilo in danes sem že prejela daljši odgovor...
Posredujem, morda komu kaj koristi (pa upam, da zadeva drži)
"Pozdravljeni,
Zahvaljujemo se za vaše sporočilo.
Pri nas imamo samo skladišče prehodnega značaja, namenjeno predvsem pakiranju izdelkov. Izdelki prihajajo na osnovi naših naročil iz centralnega skladišča v tujini, saj lahko le tako dosegamo toliko ugodnejše cene in večjo dobavljivost. Tam je skladišče izjemno veliko in včasih si je kar težko predstavljati da ima že samo vsak izdelek, ki je ponujem pri nas, za vsako velikost in barvo svoje mesto v skladišču. Prav zato se začetne količine, ki so nam na osnovi planov v določenem trenutku na voljo, včasih izčrpajo prehitro. V tem primeru izdelke pri dobavitelju ponovno naročimo in zalogo obnavljamo.
Glede na to, da se zaloge morajo obnavljati, je nemogoče, da bi imeli dobavljve izdelke za stranke rezervirane tako dolgo, da bi prišli vsi izdelki na voljo. Rezervacija izdelka bi pomenila, da bi izdelki ostajali v skladišču in ne bi bilo prostora za nove količine. Zato vse izdelke, ki so ob naročilu na voljo, po¹ljemo strankam naprej, ostale pa kasneje, pri tem pa so vse naslednje dobave poslane brez stroškov kataloške prodaje, se pravi, na naše stroške. Če k temu dodamo še dejstvo, da nekateri izdelki prihajajo tudi od drugih dobaviteljev, tudi slovenskih, iz tega sledi, da žal zaenkrat, v tem trenutku, ni možno, da bi upoštevali željo stranke po izdobavi izdelkov v enem paketu. V kolikor so vsi izdelki takoj na voljo, je to možno, v nasprotnem primeru pa žal ne.
V kolikor naročite kose oblačil, ki jih želite kot komplet ( recimo spodnji in zgornji del kopalk, ali recimo blazer in hlače ), se ne oziramo na 15-dnevni rok vračila. Razumljivo je, da čakate na komplet. Če katerega dela ne dobite v določenem času, ali pa je celo razprodan, lahko drugi del vrnete nazaj tudi po preteku roka. Pogoj je samo, da izdelek ni nošen in da ima še vse originalne oznake ( našite listke).
Seveda pa ima stranka vso pravico, da naročilo kadarkoli prekliče. Celo ko je paket že poslan, lahko stranka paket zavrne in pri tem ne nosi prav nobenih stroškov."
Sicer nisem pisala, da želim vse v enem paketu; le to, da so mi prehitro zaključili prejšnje naročilo in zato sem naročila še enkrat. Zraven tega se dogaja tudi, da izdelek, ki je že novembra razprodan, najdeš v katalogu še marca... dejstvo je, da ponadi naročamo več stvari, da se pokrije poštnina. Se mi zdi malce zavajajoče, če ponudijo artikel, ki ga sploh ne bo. Je pa res, da veliki sistemi pač imajo svoja ozka grla...
Odločitev je seveda na vsakem psoamezniku. Po vsem kar berem, mislim, da bom tudi jaz raje nabirala kondicijo in tekala po trgovinah!
LP
tabina