Neckermann

tabina  

član od: 15.2.2005

sporočila: 474

tema odprta - 15. mar 2007 22:19 | ogledi: 12.351 | odgovori: 86

Pozdravljeni,

Kot dokaj redna stranka Neckermannove kataloške prodaje sem tako razkurjena nad njihovo prodajno politiko v tem zadnej obdobju, da bi izkušnjo želela deliti z vami.

Že res, da preko kataloga včasih ne kupimo najpametneje; vendar pa tokrat krivda za razočaranje ni moja.

V februarju sem naročila otroško obleko rdeče barve, ki je usklajena s klobučkom in torbico. Ker obleka ni bila dobavljiva, so mi mi dostavili samo slednje. Po manj kot mesecu so naročilo zaključili kot nedobavljivo. Zadevo kupujem za darilo nečakinji in ker sem v naslednjem katalogu ponovno videla obleke, sem poskusila namesto z rdečo z obleko bele barve. Ker so resnično zart, sem hkrati naročila še rdečo (v upanju, da mi dostavijo do aprila vsaj eno) . Na moje presenečenje je tokrat dobavljiva rdeča obleka, bela pa ne. Poštnino seveda ponovno plačam, čeprav je od prejšnjega naročila potekel komaj mesec! Pa da se zadeva z obleko ne bi končala kot izjema: naročila sem kopalke-ločen zgornji in spodnji del. Seveda me je pričakal samo spodnji del kopalk, zgornji je nedobavljiv!??? Dobra marketinška poteza; bo potrebno pač naročiti še enkrat, plačati poštnino, pa seveda naročiti še kaj zraven :( Najbrž bom morala kar pozabiti na te kopalke in je najbolje kar vrniti dobavljen del :(

Ali ne bi kupcu dali vsa možnosti, da se sam odloči ali po določenmem času prekliče naročilo??

Resnično sem razočarana nad načinom poslovanja; tega v preteklosti nisem bila vajena.

Kakšne izkušnje imaste vi?

tabina

runo01  

član od: 13.3.2006

sporočila: 352

16. mar 2007 6:43

Jaz sem naročila trenerko dobila, ampak je bila prevelika, zato sem jo vrnila in naročila novo za isti denar, ampak na moje presenečenje sem morala poštnino plačati še enkrat. To se mi ne zdi prav,saj sem samo vrnila in zamenjala.Tako da sem za eno naročilo dvakrat plačala poštnino,če malo zračunam me je kar drago stala. runo01

Kyara  

član od: 24.5.2006

sporočila: 2384

16. mar 2007 7:14

Jaz sem se lani skregala z nekermanom in od tedaj ne naročam več ničesar. Pa je šlo za še kaj hujšega, kot plačila poštnin. Naj samo tako dalje delajo, bodo zgubili stranke, pol pa verjetno lahko tudi firmo zaprejo. Pa nisem edina, najmanj 4 ljudi poznam, ki so tako nasankali, kot jaz. Kyara

katka lopatka  

član od: 1.12.2006

sporočila: 4996

16. mar 2007 7:40

Tabina, meni se zdi logično, da si poštnino še enkrat plačala, če si na novo naročila. Če pa so zadeve nedobavljive, pa to ne pomeni, da je naročilo zaključeno. Jaz običajno malo počakam in potem dobim, ko je spet na voljo in poštnine v tem primeru ni treba ponovno plačevati, ker gre za delni paket. No, take so moje izkušnje, zaenkrat so dobre...

muffin  

član od: 17.10.2002

sporočila: 125

16. mar 2007 7:46

Jaz sem tudi nehala z naročanjem preko Neckermanna. Podobne izkušnje kot Tabina. Me pa čudi, da v današnji informacijski dobi, ko so jih informacije o zalogah sigurno dostopne v nekaj urah, če ne celo trenutkih, rabijo kar 3 mesece, preden ugotovijo da je izdelek "žal razprodan". muffin

KatkaD  

član od: 15.8.2003

sporočila: 136

16. mar 2007 8:08

Zanimivo. Prodajajo tudi stvari, ki jih ne bodo nikoli mogli izdobavit. Na spodnji povezavi so otroške hlače, za katere sem ob telefonskem naročilu dobila pripombo operaterke, da sem ji dala ali napačno kataloško številko oz. napačno številko barve. Pa sva skupaj preverili na njihovi internetni strani, da ne gre za mojo napako... obljubila je, da mi bo javila, kako in kaj, pa ni bilo nič. Potem sem še enkrat vzela telefon v roke in povprašala, dobila spet drugo operaterko, katera pa mi je najprej isto odgovorila kot prva - napačna kataloška bla, bla, bla. No, na koncu je bila toliko prijazna, da me je čez čas poklicala nazaj, da stvari pač ne bo, da niti ne bo izdobavljivo. To je bilo predvčerajšnjim, ponudba je pa še danes na netu?! http://www.neckermann.si/tree.aspx?nodeid=15816 (glej pod "dolge hlače") Eh ... Katka

galyka  

član od: 13.10.2004

sporočila: 992

16. mar 2007 8:15

Se pridružujem Tabini, popolnoma identične izkušnje. Pa ne more bit izdelek, ki ga naročiš 2 dni po prejemu kataloga že razprodan ali nedobavljiv pol leta (kar se je v drugem primeru zgodilo pri meni)?! Ne me hecat. Če nimajo izdelkov, naj jih ne dajejo v katalog. Pika.

bozena  

član od: 26.10.2003

sporočila: 234

16. mar 2007 8:29

So se pa pri Quelle ultra izboljšali v zadnjem letu, dobiš vse in skoraj v enem tednu. Zato sem Neckermann obesila na klin. božena

tabina  

član od: 15.2.2005

sporočila: 474

16. mar 2007 9:09

Katka lopatka še lani se spomnim, da naročila kar nekaj časa niso zaključili, ko je bilo dobavljeno. tako sem tudi neke zadeve za novo leto dobila februarja; pa nisem komplicirala. Sedaj pa ti po določenem času pošljejo obvestilo, zakaj zadeve še nisi prejel. vse skupaj spremljam na spletu in vidim, kdaj je zadeva zaključena. Prvo naročilo obleke iz februarja je bilo konec februarja ZAKLJUČENO, nedobavljeni artikli pač označeni z nedobavljivo; sem preverila; tega ne bodo več pošiljali. Zato sem naročila še enkrat in za živi štos naročila popolnoma enako obleko! Včeraj se poslala ogorčeno sporočilo in danes sem že prejela daljši odgovor... Posredujem, morda komu kaj koristi (pa upam, da zadeva drži) "Pozdravljeni, Zahvaljujemo se za vaše sporočilo. Pri nas imamo samo skladišče prehodnega značaja, namenjeno predvsem pakiranju izdelkov. Izdelki prihajajo na osnovi naših naročil iz centralnega skladišča v tujini, saj lahko le tako dosegamo toliko ugodnejše cene in večjo dobavljivost. Tam je skladišče izjemno veliko in včasih si je kar težko predstavljati da ima že samo vsak izdelek, ki je ponujem pri nas, za vsako velikost in barvo svoje mesto v skladišču. Prav zato se začetne količine, ki so nam na osnovi planov v določenem trenutku na voljo, včasih izčrpajo prehitro. V tem primeru izdelke pri dobavitelju ponovno naročimo in zalogo obnavljamo. Glede na to, da se zaloge morajo obnavljati, je nemogoče, da bi imeli dobavljve izdelke za stranke rezervirane tako dolgo, da bi prišli vsi izdelki na voljo. Rezervacija izdelka bi pomenila, da bi izdelki ostajali v skladišču in ne bi bilo prostora za nove količine. Zato vse izdelke, ki so ob naročilu na voljo, po¹ljemo strankam naprej, ostale pa kasneje, pri tem pa so vse naslednje dobave poslane brez stroškov kataloške prodaje, se pravi, na naše stroške. Če k temu dodamo še dejstvo, da nekateri izdelki prihajajo tudi od drugih dobaviteljev, tudi slovenskih, iz tega sledi, da žal zaenkrat, v tem trenutku, ni možno, da bi upoštevali željo stranke po izdobavi izdelkov v enem paketu. V kolikor so vsi izdelki takoj na voljo, je to možno, v nasprotnem primeru pa žal ne. V kolikor naročite kose oblačil, ki jih želite kot komplet ( recimo spodnji in zgornji del kopalk, ali recimo blazer in hlače ), se ne oziramo na 15-dnevni rok vračila. Razumljivo je, da čakate na komplet. Če katerega dela ne dobite v določenem času, ali pa je celo razprodan, lahko drugi del vrnete nazaj tudi po preteku roka. Pogoj je samo, da izdelek ni nošen in da ima še vse originalne oznake ( našite listke). Seveda pa ima stranka vso pravico, da naročilo kadarkoli prekliče. Celo ko je paket že poslan, lahko stranka paket zavrne in pri tem ne nosi prav nobenih stroškov." Sicer nisem pisala, da želim vse v enem paketu; le to, da so mi prehitro zaključili prejšnje naročilo in zato sem naročila še enkrat. Zraven tega se dogaja tudi, da izdelek, ki je že novembra razprodan, najdeš v katalogu še marca... dejstvo je, da ponadi naročamo več stvari, da se pokrije poštnina. Se mi zdi malce zavajajoče, če ponudijo artikel, ki ga sploh ne bo. Je pa res, da veliki sistemi pač imajo svoja ozka grla... Odločitev je seveda na vsakem psoamezniku. Po vsem kar berem, mislim, da bom tudi jaz raje nabirala kondicijo in tekala po trgovinah! LP tabina

Cila  

član od: 5.10.2006

sporočila: 3768

16. mar 2007 9:52

Parkrat sva s hčerko naročili nekaj malega - pižame, kopalke, hlače. Kakšne visoke kvalitete tako ali tako nisva pričakovali, ampak, da so se hčerki hlače od kopalk na prvem spustu po vodnem toboganu "prežgale", tega le nisva pričakovali.

Naročila sem tudi par kompletov  flanelastih rjuh, saj sem bila mnenja, da me tam pa že ne morejo nevem kako razočarati. A sem se krepko zmotila. Vsaka barva je bila drugačne kvalitete, drugačnih dimenzij, vse se prekomerno "muckajo"  komplet v eni barvi je bil pa po pranju tako vegast (več kot 15 cm!!), da ni šans, da bi ga še kdaj lahko lepo zložila, rob pa tak, kot bi na njem vadila čista začetnica. 

Tako sva z Neckermanom zaključili.  Aja, pa še to: niti enkrat nisva dobili vsega naročenega, čeprav sva naročilo praviloma oddali v 2 - 3 dneh po prejemu kataloga.

 

Cila

enaMarjetka  

član od: 31.7.2006

sporočila: 73

16. mar 2007 10:18

Še moje mnenje: draga Tabina, probleme z naročanjem kopalk sem imela tudi jaz. Ker mi je bil všeč artikel kopalk, da lahko po želji izbiraš zgornji ali spodnji del, sem tudi jaz dobila najprej spodnjega. Potem sem poklicala na Neckerman in vprašala kako to, pa je gospa prijazno odgovorila, da jih bom dobila v roku 14 dni in sem jih tudi. Če pa slučajno ne bi, bi pa lahko spodnji del vrnila. Glede plačevanja poštnine do sedaj nisem imela problemov, tudi ko sem vračala, mi je ni bilo treba plačevati, le v njihovi škatli sem morala poslat nazaj, tako kot zahtevajo. Naročevanje prek kataloga je res rizično, ker ne moreš otipat kvalitete materiala. Ena je slika oz. model, ki ta artikel nosi, drugo pa smo "naivni" kupci, ki temu vrjamemo. Lep sončen vikend vsem, enaMarjetka

Kulinarična Slovenija ne odgovarja za vsebino foruma! Vse napisano je odgovornost piscev besedil.

Za pošiljanje sporočila v forum, morate biti vpisani v KulSlo. Kliknite na VPIS! Če ste že vpisani in niste prijavljeni se prijavite.


Forumi (vroče teme)

Kaj jutri za kosilo?Dragička
MOJ vrtmalaga
malo za hecanjica1998
Kaj danes za zajtrkjohana
Ločevanje živil 90. dni - 5. deldočka

Video recepti