Opazam, da ponavadi zelo hitro vzamemo pisalo v roke, kadar smo razocarani, jezni, ko so nas prinesejo okrog, sicer pa... nic. Prav zato bi rada pohvalila strokoven pristop do kupcev podjetja/ trgovine Soven iz Selnice ob Dravi. Oni dan sem v njihovi trgovini Natura v Lj. kupila precej stvari in ne da bi vprasala, dobila znaten popust.Prodajalka je bila zelo prijazna, ampak res prijazna, ne nauceno, prisiljeno. Doma pa sem na enem izdelku odkrila manjse napake. Napisala sem e-mail in z direktorico" problem" resila v parih dneh.Ker gre za rocno tkanje, so nekatere napake celo dopustne, vendar so mi vseeno odobrili reklamacijo-dobropis. In ker je bil izdelek misljen kot darilo, mi je bilo veliko do tega, da bi bil "brezhiben". Kaj dodati? Prijazne besede kot so hvala ,oprostite, pa malo truda in dobre volje ne stanejo nic, naredijo pa lahko zelo veliko. V mojem primeru prijeten obcutek in enega zadovoljnega( zagotovo stalnega )kupca vec.
lp