16. sep 2007 21:55
Živ,
hvala vsem za odgovore. Tebe diling pa prosim za te poskenirane strani. Lahko tudi na mail:
fiskaglista@gmail.com
Zelo zanimivo. Tudi jaz nisem vedela, da ima potrošnik toliko pravic. Pri najboljšem sosedu so me danes poskušali prepirčati, da brez originalne embalaže ne morem nič in me hoteli takoj odsloviti. Ja seveda, in potem svizec zavije čokolado......
Moram pa (spet) malo pojamrat. Ko kupuješ, so zelo prijazni, ko pa prideš z izjavo, da aparat ne dela tako kot bi moral, pa doživiš zavijanje z očmi, neprijaznost, togost, povzdigovanje glasu, predvsem pa odnos, kot da sem kriminalec. To jim pa kar zamerim. Še sploh, ker sem jim čisto prijazno in vljudno razložila v čem je problem in takoj povedala, da želim, da mi aparat zamenjajo za novega. Sploh niso hoteli ničesar slišati o tem, zato sem na tisti zapisnik sama napisala, da želim nov aparat.
Lep pozdrav,
Pija.
Pingvin