Bosch ne dela - zahtevati novega?

Pingvin  

član od: 8.4.2003

sporočila: 162

tema odprta - 16. sep 2007 8:38 | ogledi: 2.929 | odgovori: 7

Živ,

Bosch MUM, kupljen pred dvema mesecema, je začel preskakovat in spuščat čudne zvoke.

Kaj naj storim? Vem, obrniti se na servis. Ampak ali lahko v trgovini zahtevam, da mi dajo novega? Glede na to, da je od nakupa le dva meseca, bil je v normalni uporabi?

LP,

Pija.

Pingvin

Temo je spremenil(a) Pingvin dne 16. sep 2007 08:38:28

ann  

član od: 15.2.2007

sporočila: 343

16. sep 2007 9:00

Vsekakor se moraš obrniti samo na pooblaščen servis. Trgovina nima s tem nič. ann

ursa40  

član od: 28.4.2005

sporočila: 610

16. sep 2007 10:06

Ja obrni se na servis, oziroma jaz sem pred kratkim, nesla mp3 plajer kar v trgovino in naj ga oni pošljejjo na servis, na njihove stroške.Če pa ti v 45 dneh ne popravijo imaš v trgovini pravico zahtevati novega. Lepo in radi se imejte ursa40

sonchika  

član od: 3.4.2005

sporočila: 731

16. sep 2007 15:43

Ne, ni nujno na servis. Kot potrošnica imaš več možnosti. Če se je napaka pojavila prej kot v 6 mesecih od nakupa, ti mora prodajalec dokazati, da je bilo že pri nakupu vse v redu z njim. Kar bo nekoliko težje izvedljivo.

Če se odločiš za servis, imajo oni časa 45 dni, da ga popravijo. To pomeni, da boš toliko časa brez aparata. Lahko se pa čisto mirno odločiš tudi za zamenjavo. Preberi si več na www.zps.si.

Ta predlagajo, da dokler je izdelek mlajši od 6 mesecev, se ga izplača zamenjati. Če pa starejši, pa popraviti. Če se odločiš za servis, ne moreš uveljavljati drugih pravic - pravice do zamenjave, povrnjenega denarja ali zmanjšanja kupnine. 

Sonja

marelica  

član od: 27.8.2005

sporočila: 1398

16. sep 2007 19:44

Kaj pa garancija? marelica

sonchika  

član od: 3.4.2005

sporočila: 731

16. sep 2007 19:51

Če imaš garancijo, imaš možnost popraviti napravo. Ampak sem že zgoraj opisala, zakaj se ne splača. (o tem sem ravno brala v VIPu, pa sem se malo seznanila. Lahko se jih pa tudi pokliče, pa vpraša bolj natančno). Če pa koga zanima, lahko pa tudi preskeniram tiste strani iz Vipa, da jih preberete... Zelo zanimivo čtivo. Tudi sama nisem imela pojma, da ima potrošnik pri nas toliko pravic.

 

Tukaj je en primer, kopirano z www.zps.si:

 

Potrošnica je v lekarni v Celju kupila ušesni termometer, saj ga je potrebovala za merjenje temperature pri dojenčku. Izkazalo se je, da termometer ne kaže pravilne temperature (to je preverila še z dvema drugima termometroma); izmerjene vrednosti so odstopale tudi do 1 stopinje. Pet dni po nakupu je termometer vrnila v lekarno in prosila, naj ji vrnejo denar. Napisali so reklamacijski zapisnik in v njem je pisalo, da zahteva vračilo denarja. Povedali so ji, da jo bodo po telefonu obvestili, ko bo reklamacija rešena. Čez nekaj dni so jo poklicali, da lahko pride po termometer, ker so napako odstranili. Potrošnica je vztrajala pri vračilu kupnine, saj je morala medtem kupiti nov termometer. Lekarna pa ni želela ugoditi njeni zahtevi. Potrošnica nas je povprašala, ali ima prav, da zahteva vračilo zneska. Prosila nas je za nasvet, kako naj to doseže. Zakon o varstvu potrošnikov določa, da ima potrošnik, ko gre za napako na izdelku, pravico od prodajalca po lastni izbiri zahtevati eno od naslednjih možnosti: ali vračilo kupnine ali zamenjavo izdelka ali odpravo napake na izdelku ali pa znižanje kupnine, ki je v sorazmerju z napako. Zahtevek je treba uveljavljati v dveh mesecih od odkritja napake, najkasneje pa v dveh letih od prevzema izdelka. Če napaka ni sporna, mora prodajalec ugoditi potrošnikovemu zahtevku najkasneje v osmih dneh po prejemu reklamacije, oziroma mu mora v primeru spora glede napake v enakem roku posredovati vsaj pisni odgovor. V nasprotnem primeru lahko potrošnik o tem obvesti tržnega inšpektorja. V opisanem primeru je prodajalec priznal okvaro, saj je termometer popravil. Ker je potrošnica že ob vložitvi reklamacije zahtevala vračilo kupnine (to je bilo zabeleženo tudi v reklamacijskem zapisniku), bi moralo podjetje nemudoma ugoditi njenemu zahtevku. Med štirimi možnostmi, ki jih potrošniku daje Zakon o varstvu potrošnikov, ko gre za napako na izdelku, namreč izbira potrošnik in ne trgovec - seveda pa mora svoj zahtevek (odločitev) sporočiti prodajalcu že, ko vloži reklamacijo. Ker podjetje potrošnici ni ugodilo, smo ji svetovali, naj ga prijavi tržnemu inšpektoratu. Objavljeno: 7.4.2005 Sonja

Pingvin  

član od: 8.4.2003

sporočila: 162

16. sep 2007 21:55

Živ, hvala vsem za odgovore. Tebe diling pa prosim za te poskenirane strani. Lahko tudi na mail: fiskaglista@gmail.com Zelo zanimivo. Tudi jaz nisem vedela, da ima potrošnik toliko pravic. Pri najboljšem sosedu so me danes poskušali prepirčati, da brez originalne embalaže ne morem nič in me hoteli takoj odsloviti. Ja seveda, in potem svizec zavije čokolado...... Moram pa (spet) malo pojamrat. Ko kupuješ, so zelo prijazni, ko pa prideš z izjavo, da aparat ne dela tako kot bi moral, pa doživiš zavijanje z očmi, neprijaznost, togost, povzdigovanje glasu, predvsem pa odnos, kot da sem kriminalec. To jim pa kar zamerim. Še sploh, ker sem jim čisto prijazno in vljudno razložila v čem je problem in takoj povedala, da želim, da mi aparat zamenjajo za novega. Sploh niso hoteli ničesar slišati o tem, zato sem na tisti zapisnik sama napisala, da želim nov aparat. Lep pozdrav, Pija. Pingvin

sonchika  

član od: 3.4.2005

sporočila: 731

17. sep 2007 11:15

Pingvin, doma imam revijo in jo bom jutri v službi preskenirala. Ti pošljem.

 

Če se ne držijo zakona, lahko nadnje pošlješ tržno inšpekcijo. 

Sonja

Kulinarična Slovenija ne odgovarja za vsebino foruma! Vse napisano je odgovornost piscev besedil.

Za pošiljanje sporočila v forum, morate biti vpisani v KulSlo. Kliknite na VPIS! Če ste že vpisani in niste prijavljeni se prijavite.


Forumi (vroče teme)

Kaj jutri za kosilo?johana
MOJ vrtNikita
malo za hecanjica1998
Kaj danes za zajtrkjohana
Ločevanje živil 90. dni - 5. deldočka

Video recepti